12 paź 2010

ElementaryArt - Ubuntu 10.04

Witam.

Była już mowa o Elegant GNOME więc czas wspomnieć o kolejnej alternatywie jaką jest Elementary.
Wiele osób zapewne o nim słyszało lub go używa więc i ja postanowiłem sprawdzić co "Elementary Art" ma do zaoferowania.

Najłatwiej dodać repozytorium przez Ubuntu Tweak (które tam jest ;) i zainstalować zawartość.

Można też dodać repozytorium "elementary desktop" dla lepszego efektu.

Repozytorium Elementary Art znajdziemy też na stronie:
https://launchpad.net/~elementaryart/ppa .
Warto zainstalować całość z Elementary Art gdyż tapety prezentuja naprawdę niezły poziom.


Całość jak widać na przykładowych zdjęciach prezentuje się nie zwykle okazale i jednocześnie elegancko.
Według mnie najlepiej prezentuje się litera "e" na tle ciemnego motywu w dowolnym dock'u typu AWN (poważnie!).

Gnome Shell--Elementary-Theme

W sumie wygląd to zawsze kwestia gustu na temat którego się nie dyskutuje ale mi się podoba, choć w kwestii kolorystki elementu sterującego to bardziej mi odpowiada w tych klimatach "aurora".

Jak zawsze warto też przeszukać http://gnome-look.org/ .

ps. Następnym razem będąc w temacie
motywów napiszę coś o Bisigi.

To tyle ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz