19 lis 2010

Faenza 0.8 - zmiany w zestawie ikon

Witam.

Jakiś czas temu przedstawiłem zestaw ikon Faenza 0.7 jako świetną alternatywę dla systemowych ikon w Ubuntu 10.04.
W sumie to Faenza stały się już dość pospolite ale trzymały poziom ... no właśnie trzymały.

Pełna listę zmian w wersji 0.8 znajdziemy tutaj ale mi one do gustu szczególnie NIE przypadły, choć na plus należy zaliczyć kilka dodanych ikon w podkategoriach "Centrum Oprogramowania Ubuntu" ... oczywiście do poziomu zestawu AwOken w tej kwestii ikonom Faenza brakują jeszcze lata świetlne.

Do rzeczy, czyli plusy i minusy zmian.

+ nowa ikona radio tray   - xbmc

Oprócz tego ikona MiniTube jest taka sobie (napis na ikonie jest bardzo czytelny;), natomiast największe zastrzeżenia mam do zupełnie nowej ikony Faenza XBMC która to jest zwyczajnie SZPETNA.
Nie można było po prostu dać wielki zielony "iks" ?

+ Google Chrome   - FireFox, Google Earth

Jak widać dano zupełnie nową ikonę Google Chrome do której idealnie (nie) pasuje stara ikona Google Earth, ale po co się tym przejmować ...
Ikona FireFoksa ... koszmarek, który to najbardziej drażni mnie na panelu.

Ech ...

Zmiany pochodzą z tego zestawu: Faenza Variants

Ikony dostępne są też przez repozytorium.
Jeśli go nie mamy wpisujemy w Terminalu i instalujemy:
sudo add-apt-repository ppa:tiheum/equinox
sudo apt-get update
sudo apt-get install faenza-icon-theme
Lub klikamy w to: KLIK

ps. Ze wstydu nawet aplet Radio Tray na panelu zbladł
        (tak, zmiany mi się generalnie NIE spodobały).

0 komentarze:

Prześlij komentarz