6 cze 2011

Welcome Back - PlayStation 3

Witam.

... ale o co chodzi i co to ma wspólnego z linuksem ... ?".

Dobra, po kolei.
Ostatnio nie mam specjalnie czasu na Ubuntu ze względu na PS3 i program "Welcome Back", będący rekompensatą Sony za problemy z PS NOTwork (miesiąc był wyłączony po "włamaniu"), choć mnie to specjalnie nie przeszkadzało - online generalnie olewam, ale do co-opa mam słabość (2/4 osoby).
Program WB pozwala na pobranie 2 z 5 dostępnych gier (z pakietu), ale jest sposób co by mieć wszystkie ... a nawet więcej ;)
Mianowicie wystarczyło mieć zarejestrowanych kilka kont typu PL,UK,US, gdyż na każde konto przypada po 2 darmowe gry, a nie na konsolę.


Więc u mnie wygląda to mniej więcej tak (pobranie 20GB w jeden dzień :)

US - Wipeout HD (+Fury) - 1873MB
        Super Stardust HD - 275 MB

UK - LittleBigPlanet - 2216 MB (bez obaw, pełna lokalizacja m.in. PL)
        Ratchet & Clack: Quest for Booty - 3181 MB

PL - inFamous - 7057 MB (jeśli chcemy PL to musi być z naszego PSStore)
       Dead Nation - 1547 MB (wiele języków, także lokalizacja PL)

Warto też wspomnieć o 30 dniowej (darmowej) subskrypcji Playstation Plus, gdzie możemy liczyć na liczne przeceny, czy też darmowe gry na czas subskrypcji m.in. Burnout Paradise (gołas, sejwy z Ultimate Box nie działają, sprawdziłem).

Wszystkiego jest dużo więcej, a na samym PS+ w US jest tego mnóstwo, np. 18 full game - 1 godzinny trial (pełna wersja gry na 1 godzinę gry).


PSStore w Japonii jeszcze chyba nie działa, podobnie Hong Kong (tam też mam konta).

Jak widać grania jest w cholerę, więc i moje Ubuntu 10.10 (z lxde) aktualnie trochę czuje się lekko opuszczone :)
Poza tym wszyscy gracze patrzą aktualnie na targi E3 (konferencje z life stream, prezentacje gier, konsol itd), no i jakby nie patrzeć mamy lato, więc komu by się chciało grzebać w linuksie - bo mi nie bardzo.

Od dłuższego czasu przeszła mi też ochota na dodatkowe doków na pulpicie, nawet lubiany Cairo opuścił mój system.
Raczej staram się zobaczyć co oferują panele w środowiskach Gnome 2 i LXDE.
I to chyba tyle.

0 komentarze:

Prześlij komentarz