5 cze 2012

Template proStyle - nowy wygląd BLOGA

W gruncie rzeczy po raz pierwszy od początku istnienia tego bloga postanowiłem zafundować mu na jakiś czas malutki lifting (plus szczypta botoksu) w celu poprawy... znaczy się zmiany wyglądu :)
Co prawda poprzedni wygląd mi się podoba(ł), lecz jak wiadomo "co za dużo to nie zdrowo" i nie można się przez prawie dwa lata gapić na ten sam wygląd, bo w pewnym momencie zwyczajnie się znudzi...


Być może wróci za jakiś czas, ale jeszcze nie teraz.
Z resztą i tak nikt tego bloga NIE czyta, więc i żadna strata ;)

Zmiana ta nie jest też spowodowana tym że poprzedni szablon mi się nie podobał (gdyby tak było, to by nie wisiał tyle czasu na ambonie), ale chęcią spróbowania czegoś innego.
Aktualnie jak widać całość prezentuje się następująco.


Jak widać moja obsesja... znaczy się upodobanie do ciemnych motywów w Xubuntu jak i szablonów w Bloggerze kwitnie w najlepsze (i nie ma się co sugerować jasnym "parkietem" na blogu:).

Szablon proStyle znajdziemy tutaj: btemplates.com/blogger-prostyle

Co poza tym, dodałem trochę śmiecia z upadającym/niepopularnym serwisem Google+, doszło trochę rzeczy związanych z innymi portalami społecznościowych, pozbyłem się większości rzeczy kolorystycznie nawiązujących do poprzedniego wyglądu, no i dodany został translator wujka "gugla" co by zagubione owieczki z zagranicy mogły jakoś skorzystać z zawartości bloga.
Niektóre rzeczy zostały na blogu w oryginalnej formie, czyli po "ingliszu".
Mam nadzieję że drobna korekta w ustawieniach szablonu wyszła mu (jak i blogowi) na zdrowie...


Update 18.VI.2012

Na razie blog będzie straszył motywem Red Hosting (trochę go odkurzyłem ze zbędnych rzeczy).
btemplates4u.com/red-hosting-blogger-template

Update 24.VI.2012



Całkiem ładny - template-super-clean

Z grubsza to tyle.
Amen.

0 komentarze:

Prześlij komentarz